2008. január 28., hétfő

Unokáim örömére



Mint már emlitettem,szombaton délután a szabadban folytattuk a jubileumi ümmeplést,a bércen.
Míg a gyülekezés tartott,kihasználtam az időt,hogy együtt lehessek az unokáimmal.
Versenyfutást rendeztünk.Egy darabig elől voltam,de a vége felé meg kellett adnom magam.Megelőztek az unokák.Hát rég volt az amikor a középiskolában futásból első lettem a tornaórán.Annak már 44 éve.
A fáramászást is kipróbáltam.Hogy örültek neki,mikor kapaszkodnom kellett erősen,hogy le ne essek.Nem is próbáltam túl magasra mászni.(kockázatos lett volna)
Ha majd gyengébb leszek,nehéz lesz egy lépést is tenni.... emlékeztetni fog mindig e kép és főképp az Ige :
/Az ÚR/....... Erőt ad a megfáradottnak és az erőtlen erejét megújitja/ Ésaiás 40:29/
„Az én ISTENEMMEL még a kőfalon is átugrom /II.Sámuel 22:30 /kedvenc igém...

Friday October 5, 2007 - 10:17am (EEST)
Next Post: Születésnap Previous Post: Derékbatört élet
Comments(11 total)

Evódi…
Offline
mondtam én, hogy szupernagyink van:) Valóban Pálma és Dani nem győzik hangsúlyozni a fáramászás történetét:D, hogy édesanyám még milyen jó formában van, vagyis mennyire szereti az unokákat:)
Friday October 5, 2007 - 11:43am (EEST)

Evódi…
Offline
Kívánom, hogy sokáig megmaradjon még az erő...sok kőfal legyen még legyőzve édesanyám által.. Holnap folytatom a kívánságom:)
Friday October 5, 2007 - 11:44am (EEST)

Erika
Offline
nagyon szeretem Annuska néni írásait olvasni. De fiatalos nagymama tetszik lenni. :) Ha majd unokáim lesznek, ha megérem -az Úr kegyelméből- biztos eszembe fog jutni ez a kis történet. :)
Friday October 5, 2007 - 01:44am (PDT)

abige…
Offline
Nahát,ez nem semmi...én sem gondoltam volna, hogy még meglátom Anuska nénit fára mászni...látom "beteljesedve"ilyen értelemben is az Ígét:"akik az Úrban bíznak EREJÜK megújul..."Kívánok továbbra is sok erőt MINDENHEZ...és még sok BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!! szerettei körébenMagdi
Friday October 5, 2007 - 11:14am (CEST)

maria
Offline
hát Anuska néni tényleg egy szupernagyi!Az unokák biztos büszkék a nagyijokra!Én is továbra is Isten erejét és áldását kivánom életére!BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!
Friday October 5, 2007 - 02:15pm (CEST)

Zsuzsa
Offline
Nahát Annuska néni, ez sem semmi, én is gratulálok a fáramászáshoz is, meg az netezéshez is:)Kívánok további sok erőt! Szeretettel Zsuzsa
Friday October 5, 2007 - 04:07pm (EEST)

erzsi
Offline
nahat annuska neni!
Friday October 5, 2007 - 06:54am (PDT)

Evi
Offline
GRATULALOK! Bele tetszik adni mindent a testiekben is, utolso mozgasig, mint ahogyan a lelkiekben! nagyon tetszik, gyonyoru peldank tetszik lenni (nem csak a fara maszasert) Millioszor olelem
Friday October 5, 2007 - 08:05pm (EEST)

Kinga…
Offline
En is szeretnek Sok Boldog Szultesnapot kivanni Annuska neninek.Az Ur tartsa meg ezt a "szupernagyit" meg sokaig az unokak es a csalad oromere.Tovabbi aldott eletet kivanok, szeretettel, Kiss Kinga...:)
Saturday October 6, 2007 - 05:41pm (EEST)

elisa
Offline
Jo az ha van nagymama, az en gyerekeim sajnos ezt soha nem elhetik at, hogy versenyt fusanak a nagymamajukkal, mert mindegyik mar az Urnal van. Hala Istennek hogy meg igy tud mozogni Annuska testverno.
Sunday October 7, 2007 - 04:10pm (EEST)

marti
Offline
HAt, amennyit gyalogol Annuska neni Gyergyoban, nem is csoda, hogyolyan jo kondiban van. No, de azt,hogy fara maszik az unokaival, hat ez szuper!Az Ur adjon meg sok sok erot az unokaihoz, meg a potunokaihoz is, hiszen az en gyerkeceim Gyergyoban mindig csak "mamanak" szolitottak.Kesve bar, de nagy szeretettel kivanunk mi is eg szamos aldott szuletesnapot!nagy szeretettel, Marta es csaladom.:)
Saturday October 13, 2007 - 12:33pm (EEST)

Nincsenek megjegyzések: