2008. január 28., hétfő

A kiskőrösi Baptista Szeretetotthonban (konyha )


Tegnapi bejegyzésemben irtam arról,hogy a Lakatos család vendégei voltunk(az elmúlt héten)A házigazda -OTTÓ-férjemnek első unokatestvére.Felesége ILDIKÓ Zilahról származik,ahol 13 évig laktunk.Gyerekkora óta ismerjük őt.Édesanyját(aki már az Úrnál van),második anyukámnak tekintettem.Olyan jó most is visszaemlékezni Annuska nénire.Mikor a kerékpáros balesetem volt ő hozott nekem a lábomra piócákat a nagyváradi Kőrös folyóból.Csupa kék és dagadt volt a lábam ,igy adtak ki a kórházból. A piócák s az az imádkozó sziv és szeretet,amivel hozta nekem azokat Annuska néni,segitett rajtam.A piócák kiszivták a lábamból azt a sok tört vért amit a baleset okozott.A jeges borogatás,vizes ruha valamit segitett korábban,de erre nem volt elég.És néhány nap alatt a lábam helyrejött.Hála az Úrnak az eszközökért!A fenti képen a bal szélen látjátok Ildikót (szemüveggel)és közvetlen mellette az én első unokatestvéremet anyai ágon.Csakis egy van.!A neve Deákné Veress Ilonka.Mindketten a Szeretetotthonban dolgoznak Kiskőrösön.A Szeretetotthon konyhájában készült a kép.Emlitettem,hogy Deákné Veress Ilonka ....az én unokatestvérem.Igen ,nem elirás,hogy Veres.......Igen,mert az én édesanyám lánykori neve Veres Anna volt.Aztán férjhezment és a neve lett Ady Anna.Én megszülettem,s lett a nevem Ady Anna,férjhezmentem,s lett a nevem Veress Anna.Hát ez is egy körforgás!Nevek körforgása.....Érdekes ...

Nincsenek megjegyzések: