2008. január 28., hétfő

id.Veress Ernő előadása


Mekkora csoda!Egyenes testtartás,féjdalom nélküli utazás,botra már nincs szükség....Irtam a kora tavasszal arról,milyen nagy beteg a férjem.A szó szoros értelmében a padlón volt.Nagy fájdalmak,sorozatos kezelések és alig lehetett látni javulást.Akkor ugy láttam,le kell állni...Most már vége az utazásoknak,kevés a remény a gyógyulásra.Kicsinyhitü voltam.De amikor az Ur előtt álltam elpanaszolva mindent neki,erőt ,bátoritást nyertem az Igéből.Ezek után azt irtam az egyik blogbejegyzésben:EGY CSODA UTBAN VAN FELÉNK .......És ime a csoda!Ki tette ezt?Egyedül Isten.Hogy az Ő neve megdicsőüljön.Áldom az Urat a zsoltárossal együtt.Minden jótéteményéért,Aki megbocsátja minden büneinket,meggyógyitja betegségeinket....Még most is úgy tünik,mimtha álmodnék!
Sunday October 28, 2007 - 02:15am (EEST)
Next Post: Személyes beszélgetések Previous Post: Képek a kiskőrösi konferenciáról
Comments(4 total)

Mihaly
Offline
Nagyon örülök a jó hírnek. Valóban csodálatos a mi Istenünk. Hálás a szívem látva odaszántságukat!
Saturday October 27, 2007 - 06:36pm (CDT)

Adina
Offline
Olyan nagy öröm így látni Ernő bácsit! Mi is az Urat dicsőítjük ezért.
Sunday October 28, 2007 - 05:04pm (CDT)

Evi
Offline
Hatalmas Istenunk keze munkajat csodaljuk mi is Erno bacsi felerosodeseben, Melto Egyedul Elo Urunk a dicseretre!
Monday October 29, 2007 - 08:07am (EET)

Zsuzsa
Offline
Mi is szívből örülünk, és hálát adunk a Jó Istennek! Nagyon várjuk Aradra Annuska nénit és Ernő bácsit!!!
Monday October 29, 2007 - 07:45pm (EET)

Nincsenek megjegyzések: