2008. január 28., hétfő

Halló-itt vagyok ....

Elnézéseteket kérem.Rég nem irtam.Most nem a hanyagság miatt.Szüntelen mozgásban vagyunk.MOST éppen a Hargita-i Keresztyén Táborban .Mióta szünetelt a blogirásom,azota már sok videket bejartam. Magyar.-on is voltam.mégpedig Kétegyházán.Kiséröje voltam a gyergyoi Mikinek,akit meghivtak vakáciozasra Novak Zsolt testvérék Kiskőrosre.Mivel Miki csak 14 eves ,kiséröre volt szüksége a határátkelésnél./Nevelőszűlei kronikus betegek./=Szivesen kisertem el,mert közben megtudtam,hogy K.egyházán ifikonferencia lesz. Efraim fiamat hivták elöadonak,igy az ö autojával mehettünk.Itt lakik az egyetlen lánytestvérem ÉVA és sogorom Kiss György.Olyan öröm volt találkozni velük es az Erdelyböl elszármazottakkal.Itt tudtam meg,hogy sógorom ujra munkára készen indul nemsokára az ÉPITÖKÖVETEKKEL a budapesti RÖZSAKERTI imaházat épiteni önkéntes munkával.Az épitőkővetek -et még annakidején Kovács Géza testvér álmodta meg és hozta létre.Sok imaházépitésben vett részt azota a sogorom is.Angliában,Vajdaságban,és még Bicskén is .Áldja meg az Ur munkájukat továbbra is.Milyen jo,meghallgatta az Ur imadságainkat és Rozsakertben is megindul az imaházépités.Géza,Ildiko,,sok eröt az erötökfelettihez...Áldás legyen rajtatok es a gyülekezeteteken .

Nincsenek megjegyzések: