2008. január 28., hétfő

Még mindig az eljegyzésről


Igehirdetés után bizonyságot tett a két fiatal arról,hogyan vezette őket az Úr idáig.Majd imádkoztak mindketten .Imádságukat a férjem imája és agyülekezet Ámenje követte.Ezekután egy fontos mozzanat következett: Zsuzsa és Johannen bibliát cserélt egymással.Emlékeztem....Valamikor ott Lupényban én is igy készültem az eljegyzésemre.Az én Bibliámban az első oldalon azt az igét irtam be mottóként amit a blognaplóm fejlécére is kijelültem:"Vesd a porba a nemes ércet és patakok kavicsába az ofiri aranyat.És akkor a MINDENHATÓ lesz a te nemes érced és ragyogó ezüstöd"(Megjegyzem,hogy Zsuzsának ezt senki nem mondta,hogy igy is lehet,de emlékszem arra is amikor megtért ,az ékszereket -az volt bőven-mind lerakta) a misszió javára.Az Úr nem dolgozik sablonra..... Nekem nagyon tetszik ez a szent egyszerüség .......Ez nem törvény......ez szabadság !

Wednesday November 7, 2007 - 12:14pm (EET)
Next Post: Megnyitottuk az új Kápolnát Gyergyóban Previous Post: Gyergyóba beköszöntött a tél
Comments(1 total)

elisa
Offline
Jó látni, hogy vannak még fiatalok akiknek, " többet ér Jézus, mint ezűst arany."
Tuesday November 13, 2007 - 02:52pm (EET)

Nincsenek megjegyzések: