2008. január 28., hétfő

Búcsú a Tábortól


Nehéz lejönni a HEGYRŐL.....A táborozók szinte kivétel nélkül ezt mondják.Hogyne lenne nehéz!...Én is ezt mondom ,és nem tehetek mást.Engedelmeskednem kell.Az Ur erre tanitott akkor is amikor 24 évvel ezelött egy baleset miatt halálközeli állapotba kerültem.Akkor én lélekben a mennyben jártam.Olyan szép és olyan jó volt az Ur Jézus hangját hallani,ölébe hajtani a fejem.Ezt a szépet,jót valamint a csodálatos érzést kifejezni nem lehet.Nincs arra szó!...És nem akartam visszajönni.Az Ur rámnézett és emlékeztetett az aznapi igére Galácia 5,22-re (teremnem kell még a Lélek gyümölcseit)és azt mondta nekem.Fiam,mit tanultál tölem?Engedelmeskedned kell!Vissza kell menj a tieidhez és még teremned kell.....És visszajöttem...Ezt kellett tennem.De azóta sokkal másképp éneklem ezt az éneket :

Békére vágyom,mit Isten ad nekem://Békére vágyom,ennél szebb vágy nincsen.Megcsaltak az üres álmok,De most már a fényben járok.Refr .Békére vágyom... Szolgálni vágyom,hová küld az Isten://Szolgálni vágyom,ennél szebb vágy nincsen.Égjen a szivem szüntelen,Legyek gyermeke büntelen. Refr. Szolgálni vágyom...A mennybe vágyom,holvár rám az Isten,Jézushoz vágyom,ennél szebb vágy nincsen.Kutattam kincset hasztalan,Nappal és éjjel untalan. Refr. A mennybe vágyom...

Engedelmeskedtem és hazajöttem én is,férjem is.Ismét ide le a völgybe...Gyergyóba.Hiv a munka,sok feladat és hiv az áldások tárháza itt is.De azzal is kell számolni,hogy a kisértések ,valamint az ősellenség támadásaival is szembe kell néznünk.S lesznek olyan harcaink amin csak könyörgés és böjtölés által fogunk győzedelmeskedni.Hatalmas Urunk van : Győztes Hős- Jézus Krisztus- Övé lesz a győzelem !

Tuesday September 4, 2007 - 01:17am (EEST)
Next Post: Nyári emlékek 1. Previous Post: Nádasszékfürdő -a Hargitán
Comments(1 total)

Mihaly
Offline
Hat nem nagyon tudok, hozzafuzni semmit. Biztosan segit, ha az ember, TUDJA is mirol beszel, amikor a mennyrol van szo. Egybe cseng a szivem az enekkel is meg a tapasztalattal is, bar en meg csupan hitbol tudok beszelni a mennyet illetoen. Viszont arra vagyom, hogy hasznaljon terve szerint.
Friday September 14, 2007 - 11:12pm (CDT)

Nincsenek megjegyzések: