2008. január 28., hétfő

Hozzáfogtam a festéshez


Mielőtt az első ecsetvonást elkezdtem volna,ott a medencében leborultam az Ur előtt és kértem,hogy Ő adjon bölcsességet és Ő irányitsa a kezemet minden ecsetvonásnál.Mig e városra gondoltam (Gyergyóra) annyi bátoritást kaptam az Urtól a Bibliában Jeremiás 33-ból.Leirom:

És megtisztítom őket minden bűneiktől, a melyekkel vétkeztek ellenem, és megbocsátom minden bűneiket, a melyekkel vétkeztek ellenem, és a melyekkel gonoszul cselekedtek ellenem.
Hallatszani fog még e helyen.


Örömnek szava és vígasság szava, vőlegény szava és menyasszony szava, és azoknak szava, kik ezt mondják: Dícsérjétek a Seregek Urát, mert jó az Úr, mert örökkévaló az ő kegyelme; a kik hálaáldozatot hoznak az Úr házába, mert visszahozom e föld népét a fogságból, mint annakelőtte, azt mondja az Úr.

Wednesday September 26, 2007 - 04:13pm (EEST)
Next Post: Napsugár is segitett az alapozásban Previous Post: Vasárnap Gyergyóban
Comments(3 total)

erzsi
Offline
ez az en ujevi igem Annuska neni. koszonom, hogy most ujra tetszett emlekeztetni ra.
Wednesday September 26, 2007 - 08:36am (PDT)

Vadya
Offline
Kedves Beáta.Kérlek,ird be ujra a commentet a legutóbbit.Sajnos tévedésből letöröltem.Úgy sajnálom.(a bemeritő medencével kapcsolatos.)Annyira erősit a biztatás,amit tőled kaptam.Amit én irtam legutóbb neked,elolvsatad?A gyerekkorodról szólt.
Wednesday September 26, 2007 - 11:56pm (EEST)

Beáta
Offline
Igen elolvastam a gyerekkoromrol szolo komentet!Nagyon meghatott hogy meg tetszik emlekezni ra..hat mar nagyon regen volt,halvanyan en is emlekszem ra. A letorlodott komentet meg ne tessek sajnalni...en Anuska neninek szantam...es orulok,hogy batoritotta!
Thursday September 27, 2007 - 06:18am (PDT)

Nincsenek megjegyzések: