2008. január 28., hétfő

Ünnepeltünk.....


Ernő fiunk néhány nappal ezelőtt szept.11-én töltötte be a 36-ik évét,Isten kegyelméből.A családunk ezt az eseményt már korábban megünnepelte .A lelkipásztorhéten ott a Hargitán együtt volt a Veress család apraja -nagyja (összesen húszan) a néhány napos konferencián.Ugy döntöttünk már korábban,hogyha az Ur megsegit és éltet arra is szakitunk időt,hogy együtt lehessünk az egész család valamelyik este.Tettük ezt olyan célból,amire a Zsoltáros is bátorit.ÁLDJAD ÉN LELKEM AZ URAT ÉS EL NE FELEDKEZZÉL SEMMI JÓTÉTEMÉNYÉRÖL!És áldottuk az Urat.Ernőért.....az eltelt évekért és azért is,hogy Ernö befejezte az 5 éves egyetemet sikeresen!!!!!!!!!Ősztől kezdve tanithat az iskolában./Angol-német szakon végzett Szebenben/.Hisszük,hogy az Ur ad bölcsességet neki az időbeosztásban is ,hogy a lelkipásztori szolgálat,gyülekezetplántálás ,család és minden munkája legyen az Ur dicsőségére!Emlékezem......................Ezelőtt 36 és fél éve......amikor először adott életjelt magáról az a picinyke életkezdet a szivem alatt akiből Ernőke majd Ernő lett,..-mekkora boldogságot éreztem!Kerékpárral igyekeztem a munkahelyemre(Útügynél voltam laboráns,férjem a Teológián volt),Akkor ott....Barót határában leszálltam a kerékpárról és a gabonaföld sárguló táblái között letérdeltem a földúton , hálát adtam Istennek a leendő ajándékért,a csodáért amit átéltem.Egy évvel korábban egy nagy mütéten mentem át Vásárhelyen(méhenkivüli terhesség) és akkor a professzor azt mondta:Köszönjük meg Istennek azt az egy gyermeket aki van/EFRAIMOT/,mert több gyerek nem lesz.(ezer közül egynek ha igen....ritka mint a fehér holló) És a csoda megtörtént!Imádkoztunk ,kértük az Urtól és Ő megadta.Áldott legyen az Úr neve !

Monday September 17, 2007 - 12:55am (EEST)
Next Post: Ünnep volt akkor is ! Previous Post: Hálaadónapon elhangzott..../ HARGITÁN /
Comments(3 total)

Evódi…
Offline
Ernő, most azt köszönöm, hogy születéseddel reményt adtál, hogy talán én is megszülethetek szüleimnek:)Mégegyszer szívből köszöntünk és örülünk mis NAGYON neked! Sok erőt mindenhez!
Monday September 17, 2007 - 09:02am (EEST)

Meli
Offline
hat ....van sok kozos emlek Ernovel nekem is...egyutt osztogattunk traktatust a komunista idokbe....meg a sok fekete pokrocos ateles....hat..szep es aldott idok voltak....es ahogy kozeledunk a jubilalasra, nagyon jo ezekre a csodalatos szabadulasokra emlekezni...remelem talalkozunk szept. vegen...az Ur aldasat kivanjuk mi is neki, es sok erot az elhivatasahoz...-Csaba
Monday September 17, 2007 - 06:27pm (EEST)

amann…
Offline
Másfél éves voltál amikor Mocsoján Ady -papájéknál forró vizet huztál magadra ....biztos szörnyü volt a fájdalom...mi pont akkor érkeztünk mikor inekcioztak...és megnyugodtál!!... és akkor is egy éjszakát meletted voltam a korházban amikor a szánkos baleseted volt...és mindezekből téged kimentett az Úr!!(23 ZSOLT)Csodálatos látni itt a netten is a mosolygos életkedvet az arcodon!!!!Isten álldjon és adjon még sok sok évet !!!Mi is remélhetőleg találkozunk a Jubileomkor....Évi -nénéd .-Kétegyháza.
Monday September 17, 2007 - 06:22pm (CEST)

Nincsenek megjegyzések: