2008. január 28., hétfő

Áhitat


Nagy örömömre ott lehettem Ernő fiam mellett.Ő készitette el a kápolnaépités képes összeállitását/ Power Point/.A képeket kisérő szöveget pedig nekem kellett felolvasnom,.A férjem szerkesztette meg a szöveget,hisz ő ismerte legjobban az épités menetét(ő vezette le),de ő már olvasni nem lát,annyira elment a látása,viszont én még látok,igy ahogy diktálta nekem,begépeltem a kompjuterbe,kinyomtattam és kész volt a szöveg.Azért ám nem volt ilyen egyszerü....Korábban csak elküldtem e.mailban a szöveget Ernőnek a képösszeállitáshoz.Ő ki is nyomtatta,de vasárnap reggel a lázas készülődésben ez otthonmaradt.Majdnem feleuton telefonált,hogy mi a helyzet.Gondoltam,még a vendégeket ellátom a reggelizésnél,aztán majd hamar kinyomtatom a szöveget.De már telt az idő......9,45-kor kezdődött a program a kápolna udvarán,és még kilenc után kevéssel még ott tartottam,hogy a vendégek ellátása után én is készülődni kezdtem.Ezek után hamar bekapcsolom a számitógépet ,hogy kinyomtassam a dokumentumot.Olyan nyomtatóm van,amelyik nem megy a Linuxon (UBUNTU),csak a WINDOS programon.S én az Ernőnek köldött levelet a g.mailban a Linux-ról küldtem el.Hogyan nyomtassam most ki a dokumentumot?A Windos annyira lassan müködik,hogy nincs jó internetkapcsolat.Kézzel leirni már nincs idő.Ha Efraim itt lenne hamar megoldaná......De ő nincs itt,messze van tőlemnéhány száz kilométerre.Ám az Ur nincs messze ....ezt tudom!,Közel van azokhoz akik segitségül hivják Őt.Őhozzá folyamodtam!És adott megoldást.(Közben a vőm Budai Lajos utánam jött a kocsival,mint mondta észrevette,hogy lemaradtam.-Azt mondtam Lajosnak,még nem vagyok kész.A szöveg még nincs a kezemben.Ő elment,nem volt mit tennie,szolgálat várt rá....A Linuxról hamar átküldtem az emlitett levelet a gmailba a saját postaládámba.Átmentem hamar a Windosra ahol szerencsémre a bejövő üzenetek szolgáltatása még müködött csigalassúsággal a Thunderbild postaládámban.Ott végre bejött a levél és gyorsan kinyomtattam.De már késésben voltam.Milyen jó,hogy a telefon és taxiszolgáltatás most gyorsan müködött.Pár perc alatt már az imaháznál voltam.A szalagvágásról lekéstem,de az imaóra kezdetére leértem.Hála az Urnak.!Imaóra után következett a képes beszámoló,de már kezemben szorongattam a szöveges OPEN OFFICE dokumentumot.Tudjátok,miért irtam le mindezt olyan részletesen?Mert ez az eset engem nagyon megrázott,jobban mondva felrázott . Arra hivta fel az Ur a figyelmemetaz Úr,hogy az Ő eljövetelekor nem lehet kapkodni.,,Ti is azért legyetek készen.....mondja az Ur.S én szeretnék készen lenni,ezért imádkozom....Nem tudom ti ,hogy vagytok vele,de én álmodtam egy néhányszor hogy indult a vonat,máskor az autóbusz és én még nem voltam készen.Még a ruháim után kapkodtam...Ez sem volt jó,az sem megfelelő,s egy csomó stressz...a jármü indul s én futok utána.Kegyelem,hogy még az utólsó lépcsőfokra felkapaszkodhattam.Megkönnyebbültem.Mikor felébredtem,örültem,hogy csak egy álom volt.Szeretnék célba érni.Nem akarok lemaradni.Bánt engem,hogy néha a jelentéktelen dolgok foglalják le gondolatvilágomat és nem tudok minden alkalommal az örökkévaló dolgokra koncentrálni.Az Urtól bocsánatot kértem és kaptam.Hiszem ,Ő megtanit és ad arra bölcsességet ,hogy megállapitsam,mi az az egy szükséges dolog,amit Mária is megtanult az Ur lábainál.Segitsetek nekem ebben,ha rám gondoltok .Imádkozzatok ,kérlek énérettem is!KÖSZÖNÖM !

Nincsenek megjegyzések: