2008. január 28., hétfő

Két nap múlva


Tegnap estig ennyire jutottam a festéssel.Még csak félig van meg a munkám.Ezután jönnek még a részletek.Köszönöm,hogy gondoltok reám és imádkoztok értem.Jó éjszakát!

Wednesday September 26, 2007 - 10:34pm (EEST)
Next Post: Már majdnem kész van Previous Post: Napsugár is segitett az alapozásban
Comments(6 total)

Zsuzsa
Offline
Kedves Annuska néni, ez nagyon szép!!!! Látszik, hogy milyen sok türelme van, az Úr adja, hogy nagyon sokat legyen használva a medence! Sok erőt a befejezéshez.
Thursday September 27, 2007 - 03:16pm (EEST)

Napsu…
Offline
Jaj, Édesanyukám, az nagyon szép lett!!!
Thursday September 27, 2007 - 03:19pm (EEST)

Annam…
Offline
tenyleg nagyon gyonyoru es csodalatra melto!
Thursday September 27, 2007 - 05:21am (PDT)

Napsu…
Offline
Látjátok, mindazt, ami a képből nem látszik, azt én festettem!
Thursday September 27, 2007 - 03:22pm (EEST)

Mónika
Offline IM
Nagyon szép lett.Annuska néni még a hütőnkre is festett mikor otthon laktunk, mert mi gyerekek összekarcoltuk, és egy szép virágcsokrot festett rá, mindenki megcsodálta aki látta.Sok áldást a munkában.
Thursday September 27, 2007 - 03:06pm (CEST)

Evódi…
Offline
Napsugár, szeretnék én is így szolgálni!
Thursday September 27, 2007 - 07:07pm (EEST)

Nincsenek megjegyzések: