2008. január 28., hétfő

Nyomok a hóban


Nyomok a hóban....Egyik kedvenc könyvem volt 30-35 évvel ezelőtt.Most arra kérlek titeket,ti legyetek a nyomravezetőim.Néhányan jeleztek,hogy a náluk megjelenő blogomon az utolso bejegyzés dec,17-én volt.Pedig én azóta mindegyre irtam.Hova tüntek,hova tünnek a bejegyzések?Nálam megvan a gépen .Az internetre is feltettem.Publikus a blogom,tehát nemcsak a barátok láthatják.Hova tüntek el a dec 17 és jan....közötti bejegyzések?Vagy valakik olvasták?bejön nekik az alábbi cimkéken?1. Dec.21.Karácsony előtt2. Dec 22.Rejtély amit nem tudok megfejteni..3. Karácsony Gyergyóban4. A Veress család karácsonya a Hargitán (Slide Show)5. Karácsony harmadnapja a Táborban6. Még mindig a karácsonyról7. Fehőtlen öröm8. A nagytata és az unokákHa ezeket a naplóbejegyzéseket olvassátok,minden rendben...Van akinek nem jelenik meg,csak a dec.17 és utána a legujabb az amelynek a cime:Ami kimaradt a karácsonyi beszámolóbólTehát,kérlek jelezzetek vissza és ha megtudjátok fejteni vezessetek nyomra....Próbáljuk meg együtt megfejteni a rejtélyt.Segitsetek,jó?

Thursday January 10, 2008 - 01:44am (EET)
Next Post: Ez is egy kimaradt bejegyzés (decemberi) Previous Post: Újévi jókivánság innen(felismeritek?)
Comments(15 total)

erzsi
Offline
en tudom olvasni ezeket a bejegyzeseket. a yahoo csaloka. valoban amikor eloszor kattintok az uj bejegyzesek cimeire a regieket hozza be. de utana visszamegyek a fooldalra, es ujra kattintok a a blog folytatasara ("more") es masodjara, vagy harmadjara behozza a friss bejegyzeseket. tehat a yahoos blog vacakol, nincsen semmi kulonosebb gond.
Wednesday January 9, 2008 - 08:59pm (PST)

Erika
Offline
ha az Efraim blogják keresztül nézem az Annuska néniét, akkor épp úgy van ahogy írni tetszett: csak a dec.17 és utána a legujabb az amelynek a cime:Ami kimaradt a karácsonyi beszámolóból, és ez a mai bejegyzés látszik. Ha viszont itt lépek rá a yahoon akkor látom mindegyiket. De volt egy néhány nap amikor nem jelezte, hogy van új bejegyzés, és néhány alkalommal én is csak a dec. 17-ét láttam utolsó bejegyzésként. Hm... nem tudom mi lehet. Biztos Erzsinek igaza van. Vacakol a yahoo (mert néhányszor még a saját blogbejegyzéseimet sem láttam, mintha törlődtek volna, aztán másnap ott voltak sértetlenül.)
Wednesday January 9, 2008 - 09:07pm (PST)

marti
Offline
en is olvastam mindet. de ugy van, ahogyan Erzsi mondja. mindig vissza kell menni ... talan azert, hogy azt is elolvassa a publikum, amit esetleg kihagyott vagy ilyesmi:):)
Thursday January 10, 2008 - 07:50am (EET)

Csaba
Offline
en is tudom olvasnin mindet, es meg halasw is vagyok ezert...es nagyon soxor jo emlekeket idez fel bennem
Thursday January 10, 2008 - 03:32am (EST)

Csaba
Offline
ez a Nyomok a hoban kep, nagyon tetszik...otletes
Thursday January 10, 2008 - 03:34am (EST)

Zsuzsa
Offline
én is tudom olvasni mind, kivéve azt a nagyon szép tájképest! szerintem is a yahoo vacakol:(
Thursday January 10, 2008 - 10:44am (EET)

Vadya
Offline
Kedveseim!Köszönöm a visszajelzéseket.Azokért akik nincsenek a yahoon,a fenti kihagyott bejegyzéseket újra berakom.Ti pedig yahoosok nézzétek el,hogy újra megjelennek....ugorjatok át rajta! Köszönöm!Remélem többet nem vacakol ez a yahoo,vagy igen?
Thursday January 10, 2008 - 11:55am (EET)

Mónika
Offline IM
Nállam mindig minden bejön, és azt a hibát sem észlelm amit az Erzsi írt,esetleg függhet attól, hogy kinek milyen böngészője van?Mozilla vagy Explorer?
Thursday January 10, 2008 - 10:56am (CET)

erzsi
Offline
en mozillat hasznalok. ezek szerint ha nem bongeszotol fugg akkor azt jelenti, hogy vacakol a roman yahoo ;)
Thursday January 10, 2008 - 02:54am (PST)

Vadya
Offline
Kedves Móni!köszönöm hogy te is figyelemmel kiséred az itt bejegyzetteket.Lehet,hogy nyomon vagy.A yahoosok ugy látom nagy többségben olvassák amit irok,de a többi ismerőseim nem olvassák mindet,pedig a blogom publikus,tehát nem zárt.Velük mi a helyzet,nem tudom...Nálik is függ a böngészőtől?No majd valahogy rájövünk,Együtt könnyebb lesz....Még az is egy rejtély,hogy dec,22-én föltettem egy gyönyörü tájképet s mikor az ünnepek után hazajöttem a tájkép eltünt.Csak a cim maradt,amit aztán szándékosan töröltem...Köszönöm a segitségeteket a nyomravezetésben.
Thursday January 10, 2008 - 12:55pm (EET)

Vadya
Offline
Igen Erzsi!Igazad van,,,Vacakol a román yahoo.De mennyi minden vacakol!
Thursday January 10, 2008 - 12:58pm (EET)

Evi
Offline
Innen meg az is kiderult, hogy mennyi mindenki ott jarunk...es nem hagytunk nyomot magunkrol...;)))Amirol Erzsi ir, valoban tobbx teszi a yahoo, de csak idonkozonkent (azt jelenti sokan vagyunk -vegre- egyidoben itt)-de nem biztos, ez utobbi sajat velemeny. Elorehaladast Annuska neni es koszonjuk turelmet, hogy ki tetszik tartani, hogy lehessen olvasni oldalat; kivanok sok aldast benne!
Thursday January 10, 2008 - 01:25pm (EET)

Halas…
Offline
nekem is vannak furcsa tapasztalataim a yahoo 360-nal. remelem meg tetszik talalni a hianyzo bejegyzeseket! egyebkent csodalom Anuska nenit, hogy ilyen batran es eloen blogozik, ebbol latszik az hogy nem kell feltetlenul tinedzser legyen, aki lepest akar tartani a kommunikacio legujabb fejlemenyeivel! :))
Thursday January 10, 2008 - 01:34pm (EET)

Evódi…
Offline
nyomok a yahooban:PÉn is kicselezem mindig és minden beírást el tudtam olvasni így:) Csak lehet írni nyugodtan továbbra is.
Thursday January 10, 2008 - 02:10pm (EET)

Encoka
Offline
én meg nem találom őket, de megkeresem, meg én!
Saturday January 19, 2008 - 12:42pm (EET)

Nincsenek megjegyzések: