2008. január 28., hétfő

Renáta-jó partner a festésben


A házigazdánk kislánya Novák Renáta ha csak teheti az etetőszékébe ül és fest..fest egyfolytában.Megfesti a csúzdát is,amikor ez jut eszébe.
Erről eszembe jut a gyermekkorom....Akkor nem volt vizfesték,csak egy ceruza és valami csomagolópapir .Ha ez megvolt,akkor nekem megvolt a foglalatosságom.Nem unatkoztam.Öt évesen egész nap csak rajzolgattam volna,ha engedték volna.De volt más tennivalóm is.A rétre terelt libákra vigyázni kellett,máskor két fekete bivalyra akiket a falu határában őrizni kellett,hogy be ne tévedjenek a buzaföldekre,mert akkor letapossák a gabonavetést.Emlékszem,egy alkalommal égőpiros ruhácskában őriztem a bivalyokat.És mi történt: az egyik bivaly nekemszaladt és a két szarva közé vett,majd ledobott nagy erővel.Én röpültem néhány métert,s amikor a földre huppantam nagy megkönnyebbüléssel vettem tudomásul,hogy az ijedtségen kivül semmi bajom.Se törés,se horzsolás....
Már akkor megtapasztaltam,hogy az Ur az Ő angyalainak parancsol az övéi felől.Engem akkor az angyalok az ölükbe vettek.Egy kevés idő mulva azt gondoltam,hogy el is visznek magukkal a mennybe.Ez akkor volt mikor egy gyulladás miatt a vesemüködés leállt és földagadtam,majd,kómás állapotba kerültem.Az anyukám,az orvos,a növérek küzdöttek az életemért,majd csodálatosan beavatkozott az Ur..Ez kegyelem,hogy Ő akkor a halálból visszahozott az életbe.De erről majd bővebben...később.
Az életben tapasztalt kegyelem bizonyit amellett,hogy a kegyelem Istene velünk van.(C.H Spurgeon)

Friday October 19, 2007 - 08:25pm (EEST)
Next Post: Életház a tanyavilágban Previous Post: A Novák család barátságos otthonában
Comments(2 total)

Evi
Offline
Ugy szeretem, amikor tetszik meselni a regi megtapasztalasokrol; annyira csaladias legkort tetszik arasztani, akinek nem lenne is ott erezne magat, kedves csaladi emlekek kozt. Koszonjuk es Joindulatu Atyank kegyelmeben tovabbi erot, egeszseget.
Saturday October 20, 2007 - 09:40am (EEST)

kati
Offline
Hát hogyne őrizték volna az Úr angyalai Annuska nénit, mikor Istennek annyi terve volt, amit pont Annuska nénin keresztül akart megvalósítani!!!
Saturday October 20, 2007 - 08:55pm (EEST)

Nincsenek megjegyzések: