2008. január 28., hétfő

SZŐRCSÉN

A délelőtti összejövetel és a finom ebéd után vendéglátóink a KNOTT házaspár, elvittek minket a Szőrcse-i gyülekezetbe.Most már saját imaházuk van.Fiatalasszonyként,mikor itt jártam a férjemmel együtt,a béna Erzsike(mindenki igy hivta)otthonában volt az össejövetel.Felejthetetlen számomra az az emlék.Magam elött látom azt az Erzsikét,aki tinédzser kora óta évtizedeken át ágyban van már öregen,szinte tehetetlenül,de sugárzik az arca,a szeme . Krisztus jelenléte betölti az életét,az idejét,a szobáját,a környezetét.Mi akkor úgy mentünk oda,hogy vigasztalást vigyünk,de inkább mi kaptunk ,nemcsak vigasztalást,hanem pl.én személy szerint felkészitést arra az erőmfeletti feladatra ami rám várt a közeljövőben,de amiről akkor még nem tudtam..Majd évek mulva,mikor Barnabás betegágyánál sokszor felsóhajtottam,eszembe jutott ez a béna Deák Erzsike,aki gyöngybetükkel irta meg február elején az Ernö napra szóló köszöntést.Pedig tehetetlen volt ugyannyira,hogy a szemén levő szemüveget csak egy pálcával tudta megigazitani. A kezét nem tudta fölemelni.Csak az Ur tudja,milyen sok fáradságba került egy levél megirása .......,csakhogy örömöt szerezzen másoknak.Gyertyaláng,tiszta fény,önpusztitó ragyogásNem is akart lenni más...csak GYERTYALÁNG !

Wednesday July 11, 2007 - 02:22am (EEST)
Next Post: Halló-itt vagyok .... Previous Post: Vasárnap délelőtt az imaházban
Comments(3 total)

Erika
Offline
nagyon köszönöm azt a sok szépet, amit olvashatok az Úr munkájáról, Annuska néniékről. Áldott legyen az Ő neve!!!
Wednesday July 11, 2007 - 02:50am (PDT)

Zsuzsa
Offline
Orvendtem a mai bejegyzesnek, a fenykepnek,egy par arcot felismertem, eszembe jutott Erzsike es Ilonka nennye. Gyermekkoromba minden evben naluk vakacioztam, eletre szolo lelki elmenyekkel lettem gazdagabb, leginkabb kiemelnem azt az alazatot ahogy elfogadta Erzsike a JO ISTEN vezeteset vele kapcsolatba.Bar minel tobb ilyen gyermeke lenne az URNAK. Jozsi
Wednesday July 11, 2007 - 02:28pm (EEST)

Vadya
Offline
Köszönöm Erika es Zsuzsa a visszajelzest.
Monday July 30, 2007 - 12:48am (EEST)

Nincsenek megjegyzések: