2008. január 28., hétfő

Gyerekbibliaóra a cukrászdában

Ma délelőtt a Zsuzsa anyukája,Ági elvitt minket a saját kocsijával a poliklinikára.A férjjem miatt kellett menni egy röntgenfelvételre.Akik olvastátok a blogomat ,tudjátok hogy már három hónapja tart az a fájdalom a gerincében,ami olyan hirtelen meglepte.Az Ur egy ideje elvette róla azt a heves fájdalmat,ami szinte birhatatlan volt...de még mindig nehéz a járás...és még mindig legtöbbet a kemény padlon fekszik.Úgy gondoltuk,ideje már elindulni egy komolyabb kivizsgálásra.Szerdán szeretnénk elmenni Kolozsvárra ,ha az Ur is ugy akarja.Ernö fiunk megigérte,hogy elvisz kocsival.Gere Árpád tv.pedig felajánlotta a segitségét,hogy bekonferáljon ahhoz az orvoshoz aki a feleségét mütötte,elég sikeresen.Kérlrk,imádkozzatok értünk,ra eszetekbe jutunk.....Ma (hétfö)délután sokat gyalogoltam (egy órától öt óráig)majdnem folytonosan).Egy órakor a röntgenfelvétel után,majd le a Bucsinba a háziorvoshoy,majd vissza 2 km.t a sürgösségire(ott találtam meg)majd a villanytelepre .az imaház számláit intézni,majd posta....stb.Ugy elfáradtam egy adott pillanatban,hogy kezdett lemerülni az akku.Csak nagyon indokolt esetben szoktam cukrászdába menni,de ilyen fáradtan jól esett bemenni és leülni.Elövettem a bibliám és a Róma 14 -et olvastam.Evésröl,nemevésröl ...van szó ,napok megtartásáról,vagy nemtartásáról...Eszembe jutott a tavaly szeptemberi azon bibliaóra ,amit a klubos gyerekekkel a cukrászdában tartottunk meg.Miután megették a faylaltot engedélyt kértünk az elárusitóktól,hogy még egy kicsit maradhassunk.Igy elökerültek a Bibliák és itt tanultuk meg a soron levö aranymondást
13.
Egyél, fiam, mézet, mert jó; és a színméz édes a te ínyednek.
14.
Ilyennek ismerd a bölcseséget a te lelkedre nézve: ha azt megtalálod, akkor lesz jó véged, és a te reménységed el nem vész!Példabeszédek 24,13Uram,add nekem és a gyerekeknek is ezt a felülröl jövö bölcsességet.!




Tuesday May 22, 2007 - 03:23am (EEST)
Next Post: Igy is lehet..... Previous Post: Üdvözlölapok gyergyói gyerekektöl
Comments(3 total)

Erika
Offline
Kedves Annuska néni és Ernő bácsi,továbbra is imádkozni fogunk gyógyulásért, a fájdalom megszűnéséért. A jelen időben pedig kérjük az Úr erejét, támaszát fizikailag és lelkileg egyaránt. Adja az Úr, hogy tudjanak segíteni az orvosok a gyógyulásban.A virágos képeslapokból én is választottam, és köszönöm az Úrnak az igét amelyet Gyergyóból küldött nekem. Ugyanaz a lap tetszett nekem is, mint Adinának, így nem kellett megkérdeznem, hogy mit ír benne, mert már meg tetszett válaszolni.Az Úr Jézus áldását kívánom a családra, misszióra és az egész városra,szeretettel Erika
Monday May 21, 2007 - 09:21pm (PDT)

Zsuzsa
Offline
Kedves Annuska néni! ''Mert Ő megsebez, de be is kötöz, összezúz, de meg is gyógyít'' (Jób 5:18) Hinnünk kell! Sok erőt kívánunk, mi is imádkozunk a gyógyulásért és a misszióért!
Tuesday May 22, 2007 - 09:42am (EEST)

Vadya
Offline
Kedves Erika!Édesapád már az este visszaérkezett Gyergyóba.Ujabb lendülettel fogott a munkához ma reggel.A kápolna elkészitése folyamatban.Vasárnap már ott szeretnénk tartani az ünnepet az új épületben.Köszönjük,hogy imádkozol értünk !Mi is tesszük.Gondolunk rád,szeretünk téged.
Tuesday May 22, 2007 - 01:03pm (EEST)

Nincsenek megjegyzések: