2008. január 28., hétfő

Üdvözlölapok gyergyói gyerekektöl

A képen látható üdvözlölapokat gyergyói gyerekek készitették.Ezek a gyerekek eljönnek az imaházba is,nemcsak a szombati gyerekklubba.Az üdvözlökártyák belsö oldalán igék találhatók.Választani lehet,melyik üdvözlet nyerte meg a tetszésedet.Ha jelzed ezt , megirom melyik igei üzenet van a hátlapján.Lehet,szükséged van egy bátoritásra.,vigasztalásra éppen most....A Biblia egy csodálatos kincsesbánya.!!!lEgy néhány morzsát ezek a kis képeslapok is magukba rejtenek.Jelezz vissza,melyik tetszik?Ha a gyerek megtudja (az aki csinálta)örülni fog neki.Tehát sokszorosodik az öröm mindenképpen.

Thursday May 17, 2007 - 02:49am (EEST)
Next Post: Gyerekbibliaóra a cukrászdában Previous Post: Kapok-e csillagos ragyogó koronát ?
Comments(17 total)

kicsi…
Offline
Nekem alulorl a masodik sorban balrol az elso sarga lapos tetszik, azt hiszem arvacska van rajta!:)
Thursday May 17, 2007 - 08:23am (EEST)

Csing…
Offline
fehér alapon a sárga virágos tetszik. Mit üzen nekem az Úr?
Thursday May 17, 2007 - 10:11am (EEST)

Adina
Offline
Nekem az a felso sarga tetszik, amelyiken nem arvacska van. Varom az iget.
Thursday May 17, 2007 - 02:32am (CDT)

Zsuzsa
Offline
Nekem balról a második fehér. Köszönöm szépen.
Thursday May 17, 2007 - 01:51pm (EEST)

Evódi…
Offline
Erzsi elszedted az enyémet... Na az.rt is az marad!! Felül az a zsinór nélküli, mert nagyon úgy érzem most magam én is, akire ráfér még a formálás ...:D
Thursday May 17, 2007 - 02:53pm (EEST)

Vadya
Offline
Kedves Erzsi és Evódia!Az a felsö kis lapocska amelyiken zsinór sincs ,ezt tartalmazza... Jeremiáa 31:13
Thursday May 17, 2007 - 05:26pm (EEST)

Vadya
Offline
Kedves Leácska!Gyönyörü igét kaptál.Zsolt 91:15
Thursday May 17, 2007 - 05:32pm (EEST)

Vadya
Offline
Kedves Adina !A te igéd amit az a felsö sárga lap takar Lukács 5:5-6
Thursday May 17, 2007 - 05:35pm (EEST)

Vadya
Offline
Kedves Kinga !Újra megnéztem,hogy te melyik üdv.letet választottad.Fehér alapon a sárga virágos tetszik neked.Ebböl pedig csak egy van .A hozzátartozó igevers I.Korintus 15:58 Mennyire bátorit téged az Úr!Én is ezt teszem......nem hiábavaló a munkád,munkátok !
Thursday May 17, 2007 - 11:08pm (EEST)

Vadya
Offline
Kedves Zsuzsa !Balról a második képeslap igéje Filippi 4:12-13 ....Ezt a MINDENRE ERÖT kivánom én is neked KRISZTUSBAN !Sok szeretettel Annuska néni
Thursday May 17, 2007 - 11:15pm (EEST)

Zsuzsa
Offline
Nagyon szépen köszönöm, most éppen erre a bátorításra volt szükségem. Kívánok én is sok erőt mindenhez, és gyógyulást Ernő bácsinak! Még mindig imádkozunk a gyógyulásért!! Sok szeretettel Zsuzsa
Thursday May 17, 2007 - 11:41pm (EEST)

erzsi
Offline
koszonom szepen Annuska neni.Isten kuldte nekem azt az iget.
Thursday May 17, 2007 - 03:46pm (PDT)

kicsi…
Offline
Nagyon nagyon szepen koszonom:) >:D<
Monday May 21, 2007 - 10:53pm (EEST)

Adina
Offline
Én is köszönöm az Igét. Értem is, meg nem is. De várom a beteljesedését.
Tuesday May 22, 2007 - 01:39am (CDT)

marti
Offline
nekem a jobb szelen a kek alapon valo virag tetszik.nekem milyen uzenet van benne?nagyon hianyoznak Annuska neniek.ha otthon lesznek, punkosd hetfojen szeretnenk az egesz caslad elmenni gyergyoba.:):)
Tuesday May 22, 2007 - 11:27am (EEST)

Evódi…
Offline
Hogy mennyire érdekes... Ez az ige már harmadjára kerül felolvasásra nekem az elmúlt hét alatt... Még női körön is felolvasták. Igenis..kiállom a szenvedést, mert sokkal nagyobb lesz az örömöm. és ifjak a vénekkel együtt, meg tánc..öröm..Igazis Erzsi, talál a képeslap a másik képeslappal...vegyed úgy, hogy ez az ige a szülinapi jókívánsághoz. Köszönjük édesanyám!
Wednesday May 23, 2007 - 12:39am (EEST)

Mate …
Offline
Nagyon tetszik a jobb legszélső. Köszönöm az igét előre is.
Wednesday May 23, 2007 - 08:53pm (EEST)

Nincsenek megjegyzések: