2008. február 4., hétfő

Szappanos Tibi

Az alább bejelölt linkre ha rákattintotok egy néhány mp.múlva elindul az adás.
http://www.dunatv.hu/felsomenu/nettv?video=1_407804
Jó volt igy a neten keresztül rátalálni a Duna tv.múlt vasárnapi adására,istentiszteletre.És kit ismertem fel az énekesmüvész személyében?Szappanos Tibit,(aki a nagyváradi 1.számú gyülekezet fiatal tagja volt akkor, mikor mi Váradon laktunk.Láttam őt gyakran a fiatalok között.Egyszerü kedves fiatalember volt.
Ám azóta,hogy elköltöztünk, többé nem hallottam róla.Az anyukája 2 évvel idősebb mint én,ott van az imalistámon...
Jó volt most látni12 év után és hallani is Tibit amint szólózik...Az Úr áldja meg őt,hogy azt a szép hangot,amivel Isten megáldotta tudja az Úr dicséretére felhasználni....Egy kisfiú is énekel szólót,őt nem ismerem,de szivesen hallgatnám majd nagykorában is,ha még élek.!Öröm volt hallani és látni az orgonamüvészt Tóka Szabolcsot is,aki a férjemnek első unokatestvére, és akit én már nagylányként Lupényban ismertem meg.mikor a szüleivel együtt eljött M.O.ról látogatóba a gyülekezetünkbe . Jól emlékszem, akkor még csak hatéves volt,de már akkor úgy játszott a harmóniumon,hogy mindannyian megcsodáltuk.Mintha most lett volna!Hogy repül az idő..Most ,mikor irom e sorokat , nem azon morfondírozom,hogy milyen vészesen fut az idő,hanem inkább annak örülök,hogy ezzel a nappal is közelebb kerültem az örökkévalósághoz!

Szép hetet kivánok mindenkinek!
Ui. Nagyon áldott vasárnapunk volt.Erről bővebben beszámolok a köv.bejegyzésben.

Nincsenek megjegyzések: