2008. január 29., kedd

Szeretett barátaimnak a közel -és távolban levőknek



“Ma imádkoztam érted, és tudom, hogy Isten meg kellett, hogy hallgassa. Éreztem a választ a szívemben, bár Ő nem szavakkal beszélt. Nem kértem gazdagságot és hírnevet, tudtam, hogy téged ezek nem érdekelnek. Sokkal tartósabb kincseket kértem Tőle. Azt kértem Tőle, hogy legyen melletted minden új nap kezdetekor. Hogy adjon neked egészséget, áldjon meg, és küldjön neked barátokat, akikkel együtt járhatod az utadat. Boldogságot kértem számodra a kis és nagy dolgokban egyaránt. De leginkább szerető gondoskodásáért imádkoztam.”
(ismeretlen szerző)

Wednesday January 23, 2008 - 02:41am (EET)
Previous Post: Entry for January 22, 2008
Comments(9 total)

Erika
Offline
ó, ez olyan szép!!! - köszönöm :*
Tuesday January 22, 2008 - 08:58pm (PST)

maria
Offline
én is köszönöm!
Wednesday January 23, 2008 - 07:15am (CET)

Beáta
Offline
nagyon köszönöm kedves Anuska néni!pontosan ilyen imára van most szükégünk!*
Tuesday January 22, 2008 - 11:31pm (PST)

Eszte…
Offline
De jó ezekkel a sorokkal kezdeni a naport! Köszönöm!
Wednesday January 23, 2008 - 12:42am (PST)

Zsuzsa
Offline
én is nagyon szépen köszönöm!!! A Jó Isten áldja meg érte Annuska nénit!
Wednesday January 23, 2008 - 11:31am (EET)

Mónika
Offline IM
Nagyon szép.Köszönöm.
Wednesday January 23, 2008 - 11:40am (CET)

Evi
Offline
Haaat, ha mindenkit sorba tetszett venni, elhiszem, hogy ejjel haromnegyed 3-ra kerult a bejegyzesnek ideje -ha nem a gep van rosszul beallitva....;S meg az is hihetos, hogy mindenkiert imadkozott Annuska neni, honnan mashonnan lehet ekkora szeretettel birni, amit mi kapunk itt kenyezteteskeppen?Koszonjuk, MINDENT koszonunk!Joindulatu Atyank "szereto gondoskodasa" legyen Annuska nenieken is, A M E N !!!
Wednesday January 23, 2008 - 12:55pm (EET)

Noémi
Offline
Köszönöm:)
Wednesday January 23, 2008 - 09:28pm (CET)

marti
Offline
koszonom.:)
Friday January 25, 2008 - 11:49pm (EET)

Nincsenek megjegyzések: