2008. január 29., kedd

Ezzel a képpel aztán be is pótoltam a hiányt


Többen jelezték karácsony után ,hogy miért hagytam abba a beszámolót dec l7-én? És én csodálkoztam,mit jelent ez.Rendszeresen irtam és csak a baráti köröm olvashatta ,gyakran még ők sem.Pedig publikus volt a blogom,nem volt lezárva,nem volt átállitva.Kértem mások segitségét,találjuk meg mi lehet a gond.Most már valamennyire tisztázódott,hogy a yahoos szolgáltatással van a gond.Sokat vacakol....Gondoltam,átmegyek egy más szolgáltatóhoz és nyitok egy új bogot.De még mindig nem tudom rászánni magam.Már nagyon megszoktam és megszerettem itt.És ez olyan szines ...és én a szineket szeretem.Meg főképpen szeretem a yahoos barátaimat is.Nehéz lenne tőlük elválni.Inkább duplán megküzdöttem azzal,hogy ujra föltegyem a blogra azt amit a yahoos program időközben eltüntetett a publikum elől.Vagy az is lehet,hogy virust kaptam?Mert találtam azt is a gépen.Két "trójai falót" tettem karanténba.Onnan most már ki nem jönnek,mert a fájlt zárolta a program.Ki lehet törölni is öket véglegesen?Informatikusok ....ezt ti jobban tudjátok.Lemeztöredezettségmentesitést is végeztem a gépen.Beletelt egy néhány órába.De megérte!Most már gyorsabban futnak a programok a gépen.Ezt a müveletet is valamikor Efraim tanitotta meg nekem.....Milyen jó,hogy ezért sem kellett a szomszédba mennem.Úgy gondolom értemetlen dolog lett volna,mert a mi utcánkban inkább idősök laknak internet nélkül....s a szemben levő szomszéd egy román rendőr/2 hónapja hogy ideköltözött)Az alább közölt kép is még karácsonyban készült ......A nagytata és két unoka a Budai családból.
:
id.Veress ErnőCsak két unokát vehetek egyszerre az ölembe ....a kicsik szivesen ide is ülnek..Szeretem őket nagyon .....mind a 11-et.Hogy megnőtt a család!!!!

Wednesday January 16, 2008 - 02:37am (EET)
Next Post: Újév első napja a Hargitán Previous Post: Ujabb bejegyzés amit nem láthattak csak a yahoosok
Comments(3 total)

Csaba
Offline
hat.....csak ugy olvasom , es csodalom, hogy miket csinal Annuska neni...es ertekelem, hogy nem adja fel csak ugy.... kar is lenne hagyni a yahoo-s barataitaz Ur aldja meg a munkajukban, es adjon sok-sok erot a feladatokhoz, es aldast a munkajukra....tisztelettel nagycsaba
Wednesday January 16, 2008 - 04:09am (EST)

Erika
Offline
köszönöm az erőfeszítést, azért hogy láthssunk mindent, amit eddig "elrejtett" a yahoo, és olyan jó, hogy ilyen fontosak vagyunk Annuska néninek!!! Én is nagyon szeretem a Veress családot, apraját-nagyját MIND!!!
Wednesday January 16, 2008 - 01:47am (PST)

Vadya
Offline
Kedves Csaba!Már karácsony óta akartam irni neked,de mostanáig elmaradt.Ezennel is szeretném pótolni a hiányt és megköszönni a GY.szm-i gyerekeknek nyujtott segitséget.Az áldás nem marad el,ahogy Malakiás is irja.Evódia volt a közvetitö...Külön öröm számunkra még az,hogy olyan jó hireket hallunk felőletek,hogy segitségei vagytok a pásztornak a fiatalok lelkigondozásában.Ezt még a blogbejegyzések is megerősitik.Áldott legyen az Ur neve családotokért ,szolgálatotokért,szorgalmatokért.Fölnézek rátok!!!!!!!!
Wednesday January 16, 2008 - 11:49am (EET)

Nincsenek megjegyzések: