2010. október 27., szerda

Ezt még nem irtam VOLTUNK FELÜLVIZSGÁLATON

Hála az Úrnak,minden jó irányban halad !  Én is már egészen jól vagyok.Már nem fáj a
lábam,hátam...Ernőnek is a lába kezd jobban lenni.Tulajdonképpen a láb
felső részén izomszakadás történt,azért vérzett be annyira.Még most is
meg-megbicsaklik a lába,de a bevérzések felszivódtak.Sokat kell
pihentesse még a lábát,mert hamar megdagad,ha sokat áll rajta.A szeme
szépen tisztul ....látja a fényt ,sőt még alakokat is már.Kell
legalább még egy néhány hónap,mig egészen felszivódik a bevérzés,az orvosnő véleménye szerint.Őrül ő is az eddigi eredménynek.Az Úr keze biztosan dolgozik.Idejében elvégzi a munkát.Addig pedig türelmesen várunk.Nem tétlenül   ,de hogy hol és hogyan arról később irok.

Várakozás közben van idő csendben lenni

Olyan szép a szemészeten a folyosó....Túloldalt ragyog a fény!(képletesen is )

Ez a falikép a kórház a  szemészeti osztály folyosólyának  falát disziti 

7 megjegyzés:

Zambo Dalma írta...

En is orulok a jo hireknek es varom a megjobbakat.

H. Mária írta...

Jobbulást!

Anikó írta...

Aldott legyen az Ur az eddigi eredmenyekert,es tovabbi gyogyulast mindkettejuknek.

Ervin írta...

Nagyon Orulok, hogy Erno testver jobban van. Tovabbi Gyogyulast kivanok.Az Ur aljda meg Onoket!

iri írta...

Mar vartam hogy irjal errol.Az a falikep meglepo!

Siko Margit írta...

Hala a jo eredmenyekert .

Márta-Zsófi írta...

Én is örülök nagyon.
A címert az unitárius címer egyik változatának tűnik, de lehet hogy tévedek.