2010. március 17., szerda

MA TÖRTÉNT

Reggeli csendesség,közös áhitat után egy prédikációt hallgattunk meg a férjemmel.Egy adott pontnál azt mondta a férjem:Gyere,imádkozzunk ezért a lelkipásztorért.Aztán imádkozás közben az Úr eszembe juttatta a beteg kisfiut is Dombi Mátyást.És az Úr elé hoztam kérésemet.Ez délelőtt pont 11 órakor történt.Majd kb.10 perc múlva megnéztem az Efraim naplóját és ott azt olvasom,hogy most ebben az órában tehát Ausztriában 1o és nálunk pedig 11 órakor.Véletlen egybeesés ?Nem !Nincsenek véletlenek.És az az érdekes még,hogy a mütét mostani időpontját én nem tudtam.Korábban olvastam a Kiss Adina blogján,hogy 15-én mütik,de a továbbiakról nem hallottam.Isten nagzon szereti ezt a kisfiut.Rajtam kivül még nagyon sokan imádkoztak és imádkoznak érte.Az Úr pedig cselekszik az Ő jótetszése szerint.Legyen áldva az Ő neve !

1 megjegyzés:

iri írta...

Ugy van nem a veletlenek ,hanem Isten Lelke vezeti utjainkat!