2009. március 3., kedd

Újra itthon


Tegnap délután hazaérkeztem.Én Vásárhelyről haza,a férjem pedig Vásárhelyről Besztercére.Érte jött Kelemen Sándor (a körzet pásztora)Besztercén is evangélizációs alkalmak vannak.Tavaly én is elkisértem a férjemet.Most nem lehetett,mert a házunk 3 nap után vészesen lehül(még hó van itt).De most már örömmel nyugtáztam,hogy csak 1o fokig jött le a hőmérséklet.Nem úgy a múltkor,vagyis januárban plusz 1-re lejött.Akkor 5 napig voltunk távol.. Két napig folytonosan kellett tüzelni,hogy felmelegedjen a lakás.
Tegnap és ma a nap is gyönyörüen sütött.Kezdett elolvadni a hó.
A madarak is hirdetik a tavasz közeledtét.Többször megszólal már a nyitnikék is.
Én úgy várom a tavaszt!A feltámadás örömét!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Orulok, hogy itt tetszik lenni megint mar hianyoltam a bejegyzeseket. Aniko