2009. február 3., kedd

Attól függ.......

Az alábbi verset http://tyukanyocsibei.blogspot.com/vagyis a Márti blogjáról másoltam ide.Márti egy szorgalmas ,az aranymondást mindig tudó vasárnapi iskolásom volt Zilahon.Nagyon szerettem őt és az anyukáját is.Meglepődtem most, amikor a naplómba bejelentkezett,Először a nevekről,hogy Márti és Tibi,valamint Kamilla és Hédi...nem ismertem fel.hogy kicsoda.Csak amikor a szülinapi képet felnagyitottam .akkor látom.hogy egész közeliek...ismerem őket.Ő Magyarországon lakik,lelkipásztorfeleség,2 gyermek anyja.Érdemes beleolvasni a blogjába.Az a kis Kamilla olyanokat mond,hogy tényleg érdemes lenne kitenni a mondásait a LIDIA magazinba.
A verset pedig amit ott találtam,kiraktam ide is.Hadd olvassák többen.És még annyit:Köszönöm a receptet az arcüreggyulladásra.Ki is fogom próbálni.Hogy ez eddig eszembe nem jutott?

Kézben

A kosárlabda a kezemben kb. 19 dollárt ér,
Michael Jordanéban viszont 33 milliót.
Ez attól függ, kinek a kezében van.

A baseball-labda a kezemben kb. 6 dollárt ér,
Mark McGuire kezében viszont 19 milliót.
Ez attól függ, kinek a kezében van.

A teniszütő haszontalan az én kezemben,
viszont Venus Williams kezében bajnoksági győzelmet hoz.
Ez attól függ, kinek a kezében van.

Egy bot a kezemben távol tart egy vadállatot,
Mózes kezében viszont szétválasztja a hatalmas tengert.
Ez attól függ, kinek a kezében van.

Egy csúzli a kezemben csak gyermekjáték,
de Dávid kezében viszont óriást győz le.
Ez attól függ, kinek a kezében van.

Két hal és öt kenyér a kezemben csupán két halas szendvics,
Isten kezében viszont ezreket táplál.
Ez attól függ, kinek a kezében van.

Kezemben szögekkel csak madáretetőt építhetek,
de a szögek Jézus kezében egész világot megváltóak.
Mint tudjuk, ez attól függ, kinek a kezében vannak.

Helyezd hát aggodalmaidat, félelmeidet,
reményeidet,családodat, kapcsolataidat Isten kezébe
...... hiszen minden attól függ, kinek a kezében van.
Forrás: Internet

Nincsenek megjegyzések: