2008. március 10., hétfő

Ez se maradjon ki !

Február 29-Találkozás a Menedék Kápolnában -SORSTÁRSAK
Látjátok középen azt a kék szinbe öltözött Borsos Barnit?Ő teljesen mozgásképtelen,de okos,jó felfogású.Mindent megért,de beszélni nem tud mióta a bénulás úrrá lett a testén.Édesanyja aki mellette van 91 éves,ő tud vele jól értekezni.Ugye nem gondolnátok,hogy mellette az a feketeruhás feketehajú anyuka 91 éves?Én sem gondoltam,pedig nemcsak képen,hanem élőben láttam őt . Csak csodáltam ezt az anyukát,hogy van annyi ereje a gondozáshoz,ápoláshoz?
És csak csodálni tudom Mezei Attilát(a honlapját már talán ismeritek...ő szerkesztette meg a Gyergyói gyülekezet honlapját is)aki ezt a beteg Barnit rá tudta venni,hogy 8 év után mozduljon már ki a házból,jöjjön el erre az összejövetelre.És Barni elhatározta,hogy kimozdul.És elhozták ..és nagyon jól érezte magát.Sirt örömében.U=gye mire képes a szeretet?Igen ,Attila nagy szeretettel karolta fel ezt a sérült embert.Áldja meg az Úr őt ezért az önzetlen szeretetért!
Február 29-én a Menedék Kápolnában fontos tanácskozásra gyültünk össze .Szó volt itt a Barnabás Alapitványról,közös gondjainkról,pályázatokról,öröm és bánat,tervek miket szeretnénk megvalósitani,célkitüzések stb.Jó volt együtt lenni ,ismerkedni elbeszélgetni ,közösséget ápolni. Reméljük,Isten segitségével folytatása következik minden hónap utólsó péntekén.

Nincsenek megjegyzések: