2008. február 21., csütörtök

Szeretetben

Ennyire közel volt egymáshoz a szerda esti bibliaórán is a két unoka:Kamilla és Jémina.De mennyire örültem,hogy több mint két órán át végig ültek,csendben voltak és szerették egymást.Mert néha az is előfordul,hogy vitatkoznak azon,ki tud szebben enni(csámcsogás nélkül)
ki tud szebbet rajzolni,hamarabb megtanulni a verset....Szóval vitázni szoktak-(korban elég közel vannak egymáshoz:Kamilla négy éves,Jémina öt lesz márciusban),de hamar elsimul minden....
Hogy jól viselték magukat az imaházban,ahhoy hozzájárulhatott az is,hogy elfáradtak.Reggel fél tiztől úton voltak délután majdnem háromig velünk együtt.Székelyudvarhelyre kellett mennünk hivatalos dolgainkat intézni.Zsolt volt ismét segitségül.Vitt és hozott.
Útközben Jémina azt mondta.Tata már elég sokat felejt...Nem tudja melyik Kamilla,melyik Jémina,de azt nem felejti el,ha valami rosszat csináltam valamikor......Nevettünk ezen.
(Megjegyzés : A tata a nemlátása miatt tévesztette össze a két unokát )

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Milyen szépek... Édesanyám és Évi néném is így fonta a haját kislánykorában:)

Unknown írta...

én is pont ezt akartam mondani: hogy milyen szép a frizurájuk!!! Nekem is fonta egykor így Édesanyám :), és nagyon szerettem!!!