2008. január 28., hétfő

Újévi jókivánság innen(felismeritek?)



Comments(5 total)

erzsi
Offline
Boldog ujevet Annuska nenieknek is.
Wednesday January 9, 2008 - 01:21pm (PST)

Evi
Offline
Mosolyogva olvasom a mozgo irast, hogy mennyi mindenhez tetszik erteni, nem hiaba nevezte valamelyik blogbejegyzesen anyukajat Evodia "szupernagyi"-nak...Nagyon koszonjuk es oszinten viszont kivanjuk!
Thursday January 10, 2008 - 01:15pm (EET)

Vadya
Offline
Évikém!Az túlzás,hogy szupernagyi...Valahogy kicsi koromtól kezdve szerettem a technikai dolgokkal bibelődni.Volt egy vacak kis biciklim,amit a lupényi kolónia lakásunk ócskavastelepéböl eszkabáltam össze.Nem volt meg egy kereke,nem volt lánca,de egy idő mulva azt is sikerült találnom a telepen.Annyit bajlódtam vele,hogy még ezért néha verést is kaptam.De élveztem a javitásokat,majd később vakációban órásmühelyben dolgoztam tizenévesen.Azt meg a férjem nem engedte,hogy csináljam.Közel laktunk egy patakhoz és egy szép nap eltünt minden felszerelésem.Jó volt ez igy!Amikor első fizetésem megkaptam egy uj Tesla magnót vásároltam.Mai napig megvan,,és ennek kösyönhető,hogy a mennyegzőnk is megvan audiofelvételen,Majd ha Efraimnak lesz ideje remélem feltudja tenni a netre.Érdekes olyan szempontból,hogy az istentisztelet keretében a vőlegény és a mennyasszony is versel(a sajátját mondja el)Aztán kompjuterezni Napsugár,Efraim sokat segitett.....Most nagy segitség nekem abban,hogy itt a gyergyói medencében ne legyünk elszigetelve.A gyerekeink távol mégis közel....Veled is igy sikerült kapcsolatba lépnem,aminek nagyon örülök.A korábbi kommentembe amit a blogodba irtam kértem az email cimedet.Elküldöd nekem?
Thursday January 10, 2008 - 01:43pm (EET)

Evi
Offline
Az ugy tortent, hogy az utazasunk ideje alatt lemaradtakat potolgattam (bongesztem itt-ott az oldalakon), amikor megtalaltam a cimunkrol valo kerest es ugyanoda valaszoltam (persze nem gondoltam meg, hogy Annuska neninek azota mar 2 bejegyzese is van)-elnezest, hogy ennyit kell kerlelnie...tehat a cim: kferyevy@yahoo.com Elkuldom uzenetben is, mert mostmar szegyenlem, hogy ennyit kell kernie...Maradunk oszinte szeretettel, emlegetven barataink kozt a Gyergyon elo testvereinket is
Thursday January 10, 2008 - 02:52pm (EET)

Eszte…
Offline
Köszönjük szépen a jókivánságot, mi is kívánunk Annuska néniéknek Áldásokban Gazdag Boldog Új Évet!Sajnos a fentiekben emlitett blog bejegyzések nálam is hiányoznak, de ha fölkerülnek örömmel olvasom! :) Eszter
Thursday January 10, 2008 - 07:57am (PST)

Nincsenek megjegyzések: